fredag 14 augusti 2009

Torsdag och Fredag

helluu ^^ igår var jag inne i stockholm, jag fick två par skor , (fejkade converse och rosa vanliga tygskor) älskar dom rosa men ett av mina komplex är att jag har världens största fötter, seriöst riktiga jävla biggfoots asså! . på kvällen när jag kom hem så ringde carro och norea samtalet var ungefär så här

CoN: hej!!! vad gör du!????
E: hejhej! kom hem för ett tag sen
CoN : VAAA?? ÄR DU HEMMA!?? VAD BRAA!!!
(jag antog att dom skulle komma ghem till min mamma för dom har aldrig vart där )
E: vänta lite nu, vad ska ni göra ? :D
CoN : inget!!
E: VART är NI ??
CoN: gula ruschelkanan, hehe
E: mm visst, nej men vart är ni?
(jag går til fönstret )
E: gå till cyklarna
CoN: neeeeeej vi ääär vid gula ruschelkanan
(haha då hör jag i telefonen att en hund skäller jätte mkt OCH utanför fönstret)
efter nåra minuter plingade det på dörren , och gissa vilka det var? carro och norea! :D så dom stannade till kanske halv 11 elr nåt för sen kom mamma o bah: ne jag vill sova snart ska upp halv 6 imorrn och blablabla

IDAG: så ska jag till ung08 med carro och norea, haha vi ska vara fjortisar! riktigt kul ^^ jack patrick robban gurra hugge och alex ska typ oxå dit så vi kommer dööööö! haha vi kommer freka XD aja hare bra hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar