måndag 10 augusti 2009

LOVE LOVE LOVE!








tittade runt på lite olika bloggar och jag har sett den här bloggen förut men nu älskar jag verkligen kläderna! det är en tjej som ritar lite olika saker mest människor hennes blogg är : http://kandeedrawings.blogg.se/ där kan man beställa hem linnen tshirts mm det kostar runt 200 kr till 400 har jag för mig . här kommer lite bilder ^^ ojj det kom visst över texten ajja det får vara så den sista linnet är däremot från en annans tjejs blogg . gaah! jag vill ha alla fast topptre är nog "today i'm bussy t-shirten" och "Tonight i'm wearing this" och "den när tjejen lyssnar på musik näst längst ner " okej jag älskar den med raybans och kameran också! I'm in love!

2 kommentarer:

  1. sv: Haha nej läser inte småbloggar är för upptagen med min blogg o de större =)

    Gillade verkligen hennes blogg!
    Och då är det väl ett samanträffande
    xoxo falsksanning.blogg.se

    SvaraRadera
  2. sv: haha tack söt :)!
    kraam <33

    falsksanning.blogg.se

    SvaraRadera