tisdag 4 augusti 2009

Ny design :D

nu har jag gjort en ny design, det var några som tipsade hon som hade gjort designen som jag hade så den var jag tvungen att ta bort, jag antar att det var elin och elin .

iaf det gick bra och springa sprang inte så lågnt för efter så badade jag med kläderna på och så skulle vi in på ica och jag var ju genomblöt och knallröd i fejjan så det var lite lagom pinsamt XD jag och mamma handlade potatissallad och skinka och gjorde masäck och gich sedan till lejonklippan för att äta middag :P mysigt värre haha. men KOMMENTERA min blogg det är så tråkigt annars haha XD

puss på er! saknar alla från skolan =)

2 kommentarer:

  1. Här får du en kommentar så du inte slutar blogga! :D
    Saknar dig sötis! //Michelle ^^

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tog bort min design och respekterade mitt beslut!
    Dina nya header är jättefin den med.

    SvaraRadera