torsdag 18 juni 2009

morning sunshine!

hittade en bild på jojo och nina från 6:an

hello the blog! nu sitter jag vid datorn medans deniz sover som en stock. vi tände rökelser igår fast den slocknade såklart efter ett tag fast vid det till fället så sov vi. så det var mer än en tredjedel kvar så jag har precis tänt den igen :P justde jag satte mig vid datorn för jag har varit vaken sen halv 9^^ hehe morgon pigg? vi somnade vid halv 2 kanske ? vi kollade på 2 and ½ men älskar det, sån humor asså.

det luktar så otroligt gott av rökelse så jag ska fråga karin om jag kan få några av henne ^^
jag antar att jag och deniz kommer slappa idag men jag vet inte direkt. just de imorgon är det ju midsommar då jag ska vara med frida som sagt, ska bli skitkul har bara ingen aning om vad jag ska ha på mig, det ska ju bli halvbra väder iaf ^^ så jag tror det blir jeansleggins och en sommrig tunika och gladiatorsandalerna.

haha gud vad deniz är gullig när hon sover! ha det bra så länge! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar