fredag 19 juni 2009

midsommar

glad midsommar mina små vänner!
om ca 50 min ska jag upp till frida för att sen åka ut med deras segelbåt till en ö.
har på mig lila tunika och jeansleggins, tänkte först åka i mjukisar men jag ändrade mig. jag kommer hem på lördag , vet inte om det blir på dan eller kvällen. men på kvällen måste jag ändå packa igen för kl 11 på söndag blire av till gotland. och båten tog tydligen bara 2 timmar så vi kommer nog vara i gotland vid 14.30 :P
svar till lizas kommentar: okej! då kanske vi kan träffa er där? ska ni dit nån mer gång i veckan senare, eller stannar ni i täby? vart på gotland bor ni, visby?
puss!!
har inte så mkt att blogga om och mina pengar är slut på mobilen så jag kan inte mobilblogga heller :(
hare bra! puss

1 kommentar:

  1. Så du vet så tar det ca 3 timmar med den lilla båten (tror jag) och 3 1/2 med den stora men jag tror att ni ska åka med den storabåten :D

    Pusspuss <3333

    SvaraRadera