torsdag 18 juni 2009

i'm home!

hej hej! nu är jag hemma igen



svar på kommentarer:
till liza: vi åker strax efter 13 på söndag. så vi åker från vaxholm vid 11 =) ska ni dit eller??
puss puss!!!!



till anonym: vadårå vad är det för fel på gotland?? och vad är det för fel på kneippbyn ? du vågar inte ens skriva ditt namn så jag antar att du bara är avundsjuk elr hur ? patetisk du är, seriöst
min dag dårå! var som sagt med deniz, vid 17 nån gång så gick vi hem till mamma, packade och så. hehe efter ett tag kom deniz mamma så åkte vi ner till tobakshörnan för deniz skulle ta ut sina kläder från hm. köpte även fridas sommarspecial tidningen.
imorrn ska jag upp vid 7! vi9 ska åka vid 9 så hehe det blir tidigt ikväll. aja pappa måste ha datan så ciao!
puss!!!

2 kommentarer:

  1. Heej!!
    Vi är redan här, men vi åker hem på söndag klockan kvart i 5 så vi kan ju höras då!!
    Vi åker lite i mellan Gotland och Stockholm för vi jobbar ju och så!! Puss Puss!!<3

    SvaraRadera
  2. Hej. Anonym här igen.
    Och jag tror inte att jag skulle vara avundsjuk, för jag råkar bo på gotland. Det är bara det att Kneippbyn är för typ 5åringar. Men aa, skitcoolt ändå. Rtard.
    Du kan förresten få terra min blogg med dina fjortiskommentarer om hur ball du är.

    SvaraRadera