torsdag 16 juli 2009

På tåget :) <3


Hej hej nu sitter jag på tåget. Jag skulle egentligen ta tåget som gick vid 19 men mamma ville åka nån slags båtar och det ville ju inte vi så hon är jättesur och jag eller oliver får inte använda datan idag. Hehe men iaf den här lilla kartongen har jag med mig hem från liseberg :) det är toalerone och jag är inte så förtjust i det , jag menar jag gillar det men inte så mkt , så det blir lite utlottningar på bdb och bloggen , saknar alla jätte mkt! Justde det är fett kul att läsa alla klagomål i okej tidningen haha dom skriver typ att avril är en emobrud med dålig musiksmak , haha det är hon ju knappast. Just nu lyssnar jag på avril som jag gjort under hela resan. Jag älskar The best damn thing och i can do better. Hare bra så länge :* puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar