måndag 20 juli 2009

Godmorgon!


jag och jojo utklädda som fjortisar, tss snyggt va?
I'm up! otroligt va? har sovit länge dom senaste dagarna men jag var tvungen att ställa klockan idag för jag ska in med jojo till stockholm och sen sover vi på pappas jobb, och pappa sa att han åkte vid 9 men han har inte ens gått upp en, *morr*! ställde klockan i onödan och jag kan inte somna om :(


men iaf igår städade jag och fick ihop 200 kr inte mkt men det är ändå pengar, på eftermiddan/kvällen åkte jag och carro ring, haha repet lossnade första gången, hehe det var kul. men sen andra gången jag skulle åka så sa pappa: men gå i så här, och så sa han på nåt konstigt sätt och tror ni att jag ramlade i ? ja det gjorde jag. haha det var ju så lätt att komma upp igen XD fast jag kom iaf upp igen men vår motor går bara i 20 knop så vi hade behövt en snabbare XD


nu kurrar magen så nu ska jag äta frulle (frulle=frukost, uttrycket lärde jag mig av norea)


1 kommentar: